I första hand ska felanmälan göras via webben: Felanmälan
Om du har frågor eller behöver hjälp så ta kontakt med Delagott på 08-331210 eller
mejla till info@delagott.se. De har öppet mån-fre 9-17.
* Boende bör vara medveten om att fel som anmäls kan debiteras den boende ifall felet ligger inom boendes eget ansvar. Tex: Vattenlås, avlopp under diskho och handfat, läckande kranar.
Felanmälan Jour
Akutsituationer efter kl. 17:00 samt helger görs till Jouren.
Telefon: 08-331210
* Använd sunt förnuft innan ni ringer jouren, det som kan invänta till en vardag 8- 17 bör ni vänta till närmast vardag att anmäla, för att undvika extra jourpåslag. Om felet rör boendes eget ansvar i lägenheten kommer jourpåslåget och felavhjälpningen debiteras den boende.
Felanmälan Hiss
Kone
Telefon: 0771-50 00 00
Felanmälan vid stopp i sopsug
Envac
Dygnet runt
Telefon: 08-775 33 70
Felanmälan på porttelefon eller digitala inpasseringssystemet
Telefon: 0900 25 90
Maila styrelsen om felet är akut: styrelsen@brfgirpunkten.se
Behöver ni rätta namnen i porttelefonisystemet, så maila styrelsen.
Avgifts- och hyresfrågor
mejla till info@delagott.se